Aranacak Kelime :
Nerede :

444 KCRN Çağrı Merkezi

Vatandaşlarımızın; Belediyemiz ile daha sağlıklı bir görüşme altyapısına ulaşması için kurulumunu planladığımız Çağrı Merkezimizi faaliyete almış bulunmaktayız.

-PRI (ISDI) hatlarımızda 444 KCRN (5276) özel servis numarasının altında tanımladık.

-Tüm bu altyapı sayesinden internet üzerinden “Tıkla Konuş” gibi imkanlara olanak sağladık.

Bu projenin diğer bir ayağını da; Çağrı Merkezinin Otomasyon sistemimiz ile entegre çalışması oluşturmaktadır. Bunun belediyemize kazandırdığı artılar aşağıda belirtilmiştir.

-Belediyemiz Çağrı Merkezini arayan numaralar kayıt altında tutulabileceği için, eğer vatandaşımız daha önce arayıp herhangi bir bilgi, şikayet, istek vb. başvuruda bulunmuş ise sistem otomatik olarak görüşmeyi yapan personelimizin önüne ilgili başvuruyu çıkaracaktır. Böylece vatandaşımız konuyla ilgili bilgi alırken telefonda bekletilmeden veya başvurunun muhatabı olan müdürlüğe yönlendirilmeden, konu doğrudan çözüme ulaşmış olacak. 

-Çağrı Merkezi santralimizin imkanları kullanılarak; Voip (IP Telefon) projemiz ile entegre çalışarak; her bir telefona çağrı merkezi üzerinden ulaşıla bilinecek.

-Sesli yönlendirme ve sesli mesaj gibi çalışmalar kolayca Çağrı Merkezi üzerinden yürütüle bilinecek.