Aranacak Kelime :
Nerede :

AK MASA ARI GİBİ

04.01.2017

Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı AK Masa Birimi vatandaşların talep, şikayet ve önerilerini dinleyerek çözüme ulaştırma konusunda yoğun bir çaba sarf ediyor.

 

AK Masa'ya başvurular yüz yüze, call center, e-mail, sosyal medya, BİMER, CİMER, dilek, istek kutusu, valilik ve kaymakamlık kanalıyla olurken son 1 yıldaki başvuru sayısı ise 60 bini buldu.

 

En fazla başvuru telefon yoluyla olurken, ikinci sırayı ise şahsen başvurular alıyor. Ayrıca AK Masa'ya yapılan başvurular sonucu İŞKUR'la yapılan protokol neticesinde 421 kişiye de istihdam olanağı sağlandı.

 

VATANDAŞI GİRİŞTE KARŞILIYORLAR

AK Masa'nın düzenlediği Keçiören Tanıtım Gezilerinden de 618 vatandaş faydalanırken, Belediye girişinde yer alan Halkla İlişkiler Karşılama Bankosu ise yeni bir uygulama olarak hizmete sunuldu. Bankodaki görevli halkla ilişkiler uzmanları hem vatandaşı doğru yönlendiriyor hem de bilgilendiriyor. AK Masanın geleneksel esnaf ziyaretlerinde ise 2017 yılında Keçiörenli kasaplar olacak. Daha önceki yıllar berberler, taksi durakları ve bakkallar ziyaret edilerek talepleri dinlenmişti.

 

Yeni bir uygulamayla halk gününü mahallelere taşıdıklarına da dikkat çeken Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, "Vatandaşlarımızın ayağına giderek halkımızla beraber olmanın, onların sorunlarına çözüm üretmenin ve Keçiören’i birlikte yönetmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Keçiörenlilerden gelen taleplere göre bir yandan sorunlara çözüm üretirken, diğer taraftan vatandaşlarımızın bizimle paylaşmak istedikleri proje ve çalışmaları da değerlendirme imkanı buluyoruz. Karar mekanizmasına vatandaşlarımızı da dahil ederek onlar için hizmet üretiyoruz. Çünkü vatandaşımızın sorunu bizim sorunumuzdur.” dedi.

 

Fotograf Galerisi

AK MASA ARI GİBİ AK MASA ARI GİBİ