Bilgi Hattı

BİLGİ HATTI

444 52 76
444 KC RN
Güncel Duyurular:
  • Cumartesi - Pazar günleri 09:00 16:00 saatleri arasında vergi ödemeleriniz için veznelerimiz açıktır.
  • Ayrıca Halk Bankası'nin bütün şubelerinden ve e-belediye üzerinden masrafsız vergi ödemesi yapabilirsiniz.
  • Zabıta Müdürlüğü : 0312 361 06 06
  • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü : 0312 360 59 39
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü : 0312 361 10 06
  • Park ve Bahçeler Müdürlüğü : 0312 378 77 13
  • Fen İşleri Müdürlüğü : 0312 378 77 17
  • Cenaze İşleri : 0312 361 10 23
  • Evlendirme Müdürlüğü : 0312 361 10 46

SOSYAL MEDYADA DA ÖNCÜ BELEDİYE

Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ve teknoloji ile hizmetleri bütünleştiren Keçiören Belediyesi, sosyal medyayı da aktif bir şekilde kullanıyor.


Facebook ve Twitter gibi sitelerde bulunan kurumsal hesapları aracılığıyla vatandaşlara ulaşan Keçiören Belediyesi, sadece duyuru ve ileti amaçlı değil, çift taraflı iletişime de geçerek vatandaşların istek ve önerilerini iletmelerine imkan tanıyor. Keçiörenliler, Keçiören Belediyesi tarafından gerçekleştirilen sosyal ve kültürel etkinlikler, projeler, açılışlar ve belediye ile ilgili haberleri takip ederek anında haberdar olabiliyor. Hizmet ağına sosyal medyayı da katan Keçiören Belediyesi, ilçeyi 7’den 70’e birlikte yönetmenin  en güzel örneğini veriyor.


Sosyal medyayı aktif kullanmanın karşılığında takipçi sayısını hızla artıran Keçiören Belediyesi ve Başkan Mustafa Ak’ın Facebook takipçilerinin sayısı 111 bin 539’a, Twitter takipçilerinin sayısı ise 230 bin 622’ye ulaştı. Başkan Ak’ın Instagram hesabını takip eden kişi sayısı da 19 bin 680’e çıktı.


KENDİMİZİ VE HİZMETLERİMİZİ GELİŞTİRİYORUZ

Belediye olarak sosyal medyayı aktif bir şekilde kullandıklarını ve kurumsal olarak sosyal medyada yer aldıklarını belirten Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, sosyal medyaya ilk adım attıklarında “sosyal medya iletişim stratejisi” oluşturduklarını söyledi. Vatandaşların sosyal medya aracılığıyla kendilerine her türlü konuda ulaşabildiklerini belirten Başkan Ak, takipçilerle karşılıklı iletişime geçtiklerini vurgulayarak, "Facebook, Twitter ve Instagram’da sadece mesajlarımızı iletmek için değil, çift taraflı bir iletişim kurmak için yer alıyoruz. Vatandaşlarımızın sosyal mecralar aracılığıyla bize ilettikleri düşünce ve isteklerini dinliyoruz. Bu talep ve önerileri raporluyor ve yanıtlıyoruz. Aynı zamanda belediye olarak etkinliklerimizi, yapmış olduğumuz çalışmalarımızı, projelerimizi günlük olarak takipçilerimizle paylaşıyoruz. Vatandaşlarımızın belediyemizin hizmetlerinden ve faaliyetlerinden daha hızlı bir şekilde haberdar olmalarını sağlıyoruz. Sosyal medya bireylerin, toplumun gündemini, düşüncelerini çok daha kolay bir şekilde takip etmemize imkan tanıyor. Bu bakımdan Keçiören Belediyesi olarak sosyal medyaya önem vererek, takipçilerimizden gelen istek ve düşüncelerle kendimizi ve hizmetlerimizi geliştirebiliyoruz” diye konuştu.

07.08.2017

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player