Bilgi Hattı

BİLGİ HATTI

444 52 76
444 KC RN
Güncel Duyurular:
  • Cumartesi - Pazar günleri 09:00 16:00 saatleri arasında vergi ödemeleriniz için veznelerimiz açıktır.
  • Ayrıca Halk Bankası ve Deniz Bank'in bütün şubelerinden ve e-belediye üzerinden masrafsız vergi ödemesi yapabilirsiniz.
  • Zabıta Müdürlüğü : 0312 361 06 06
  • Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü : 0312 360 59 39
  • Temizlik İşleri Müdürlüğü : 0312 361 10 06
  • Park ve Bahçeler Müdürlüğü : 0312 378 77 13
  • Fen İşleri Müdürlüğü : 0312 378 77 17
  • Cenaze İşleri : 0312 361 10 23
  • Evlendirme Müdürlüğü : 0312 361 10 46

"BEN GALATASARAYLIYIM KARTALTEPE'NİN ADINI DEĞİŞTİRİN"

Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı AK Masa Birimi vatandaşın taleplerini çözmek için tüm iletişim kanallarını kullanırken bazen ilginç taleplerle de karşılaşıyor.

 

Ak Masa'ya 2017 yılında 18.884 başvururken birbirinden ilginç talepler ise gülümsetti. Talepler arasında, "Evim 12 senedir boyanmadı, boyanmasını istiyorum. Siz Ak Masasınız yaparsınız." diyen de var, "Parklardaki ördek ve kaz yumurtalarından ücretsiz alabilir miyiz?" diyen de...

 

Keçiören'in en büyük ve ilk mesire alanı Kartaltepe'nin adını beğenmeyen takım taraftarı ise AK Masa'ya başvurarak, "Kartaltepe'nin ismi niçin Galatasaraytepe değil de Kartaltepe sonuçta herkes Beşiktaşlı  değil. Bu durumdan şikayetçiyim değişmesini istiyorum." talebiyle geldi.  İlginç taleplerden biri de "Parklarda erkeklerden bizlere yer kalmıyor. Sadece bayanların oturabileceği pembe çardaklar istiyoruz." diyen vatandaştan geldi. Kedi besleyen komşusunu şikayet edenlerin de olduğunu söyleyen AK Masa yetkilileri taleplerle ilgili şunları söyledi; "Bazen çok ilginç taleplerle de karşılaşabiliyoruz.  Ama biz her talebi dikkatle dinliyor, en geç 15 gün içinde olumlu veya olumsuz sonuca ulaştırıyoruz."

 

Vatandaşlar, Whatsapp Hattı, yüz yüze, call center, e-mail, sosyal medya, BİMER, CİMER, dilek, istek kutusu, valilik ve kaymakamlık kanalıyla Ak Masa'ya başvurularını yapabiliyorlar.

 

Hızlı ve çözüm odaklı bir belediye olduklarının altını çizen Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak uygulamayla ilgili şunları söyledi; "Vatandaşlarımıza ulaşmak için iletişim kanallarının tümünü kullanıyoruz. Vatandaşlarımızın hem sorunlarını çözme hem de taleplerini, önerilerini dinleme noktasında modern teknolojinin tüm imkanlarını seferber ediyor, en hızlı ve yaygın iletişim kanallarını tercih ediyoruz. Kısacası Keçiören Belediyesi olarak iletişimde sınırları kaldırıyoruz." ifadelerini kullandı. 

29.12.2017

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player