• Bilgi Hattı : 444 52 76    & Hattımız : +90 530 917 52 76

MÜDÜRLÜK FAALİYETLERİMİZ

HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYETLERİ

Vatandaşlarımızdan gelen çeşitli konulardaki dilek, istek ve şikayetleri çeşitli başvuru kanalları (Şahsen, çağrı merkezi, CİMER, Valilik, Açık Kapı, Kaymakamlık, Büyükşehir Belediyesi Mavi Masa, web, e-mail, whatsapp – BİP ihbar hattı, dilek – istek – şikayet kutusu) üzerinden kabul ederek SAYSİS Sistemi üzerinden çözümü için ilgili müdürlüklere yönlendirir. Yasa ile belirtilen süre içerisinde cevap verilmesine çalışır. Müdürlüklerimiz tarafından çözümlenen başvuruların cevapları halkla ilişkiler uzmanlarımız tarafından başvuru sahiplerinin cep telefonlarına SMS olarak gönderilir.

Başvuru sahiplerinin başvurularına ilişkin bilgilendirme yapılır.

444 52 76 aracılığıyla vatandaşlarımıza çağrı merkezi hizmeti verilir.

Halkla ilişkiler bankomuzda görevli personellerimiz belediyemize gelen vatandaşlarımızı ilgili birimlere yönlendirir ve bilgilendirir.

Personelin özel günlerinde aidiyet duygusunu artırmak amacıyla Başkanımız adına doğum günleri için SMS gönderimi yapar.

Belediyemize iş talebi ile gelen vatandaşlarımızın İş- Kur kayıtlarını yapıp, İş-Kur’daki uygun işlere yönlendirir.